piątek, 5 kwietnia 2013

Recenzja: "Charlie"

"Charlie" ("The Perks of Being a Wallflower")

Szczegóły:

Gatunek: dramat, obyczajowy
Produkcja: USA
Premiera w Polsce: 2012
Reżyseria: Stephen Chbosky
Scenariusz: Stephen Chbosky
W rolach głównych: Logan Lerman, Emma Watson, Ezra Miller

Recenzja:

Przegrzebując filmweb w poszukiwaniu czegoś do obejrzenia, natrafiłam na film "Charlie", które oceniły już dwie moje znajome kinomaniaczki. Oceny nie były jakieś nadzwyczajne, ale zainteresowała mnie fabuła, postanowiłam więc, że go obejrzę. To co dodatkowo wpłynęło na chęć obejrzenia tego filmu to Ezra Miller, którego doskonale pamiętam z "Musimy Porozmawiać o Kevinie". Tutaj dał się poznać jako zupełnie inna postać, pełna humoru i optymizmu. Ogólnie to cała obsada aktorska bardzo przypadła mi do gustu, a nawet w niewielkich rolach, można zobaczyć znane twarze z seriali czy filmu. "Charlie" powstał na podstawie książki, której autorem jest sam reżyser Stephen Chbosky twórca niezłego serialu "Jerycho", który niestety nie doczekał się zakończenia, gdyż po 2 sezonach został ściągnięty z anteny. Film opowiada o życiu kilku nastolatków, temat więc może i oklepany, jednak bardzo podobała mi się cała konwencja. Jak dla mnie film przypomina produkcję z Antonem Yelchinem "Charlie Bartlett", który to polecam. Na pewno oglądając ten film spodoba wam się muzyka, a przynajmniej mam taką nadzieję;)
 
Ocena końcowa: 7

4 komentarze:

  1. bardzo fajny film! w sumie po przeczytaniu recenzji stwierdzam, że powinien dostać ode mnie 8 zamiast 7 ;) muzyka oczywiście świetna i porządnie zagrane role... już nie mogę doczekać się kolejnych filmów z Ezrą Millerem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widziałam na filmwebie ma zagrać w ekranizacji "Pani Bovary"! razem z Mią Wasikowski, może być ciekawie:)

      Usuń
    2. mogą stworzyć niezły duet :P ale gdyby Mia nie dała rady, to ja chętnie ją zastąpię u jego boku :D

      Usuń
    3. haha:D zgłoś się do reżysera;)

      Usuń